چگونه سلول های بنیادی درمان کمک به مردم مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه سلول های بنیادی درمان کمک به مردم مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

چگونه سلول های بنیادی درمان کمک به مردم مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟ نفروپاتی دیابتی یک بیماری ناشی از دیابت به خوبی کنترل نمی کند، و به تدریج باعث آسیب کلیوی است. امروز، بیشتر و بیشتر مردم از این بیماری رنج می برند و سلول های بنیادی یک نوآوری برای درمان آن است. در این صورت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی، شما می توانید پیام زیر را ترک.

آیا خطرناک است برای نفروپاتی دیابتی؟

در واقع، نفروپاتی دیابتی خطرناک است، اگر در زمان درمان نشود، مردم احتمالا مرحله نارسایی کلیوی است. در حال حاضر، بیماران بسیاری از توجه در زندگی پرداخت نمی وجود دارد، باعث نفروپاتی دیابتی بدتر می شود. توصیه می کنیم در مناسب مورد بحث، و ایجاد یک طرح از رژیم غذایی، ورزش، زندگی با همسر یا شوهر. این عادات خوب بسیار مهم است.

چرا سلول های بنیادی یک نوآوری است؟

با توسعه فن آوری های بالینی، کارشناسان بررسی قرار داده اند سلول های بنیادی کلیوی، فرم پیشرفته است. در این روش درمانی معمولا در درمان انواع مختلفی از بیماری استفاده می شود. از طریق فن آوری بالا، سلول های بنیادی می تواند برای تعمیر آسیب کلیه آسیب کلیوی به طور مستقیم و بهبود عملکرد کلیه در ریشه آن است.

اگر شما علاقه مند در این درمان، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. لیست توصیه ادویه، و دکتر سوالات خود را پاسخ دهد.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: